2009.07.07. 08:54 VargaZ

Végre egy magyar piackutatás a Google-tól

Júniusban a Google publikálta az 1000 fős magyar mintán végzett piackutatási eredményeit, amelyben olyan kérdésekre keresték a választ, hogy bizonyos termékek és szolgáltatások iránt inkább online vagy offline szoktak-e a magyar internetezők keresni. Illetve miután tájékozódtak online vagy offline fejezik-e be a vásárlásokat.

 

 

A kutatás minden elektronikus kereskedő számára fontos %-os arányokat tartalmaz, amely arányokat valószínűleg már mindenki saját magában, a saját ügyfélkörén felállította. Most érdemes mindezt egy általános piaci adatokkal is összevetni.

A kutatás eredményei részletes innen érhetőek el.

Írta: Sziebig Péter, eredeti forrás itt

Rólunk

A blogot ketten készítjük, jelenleg a Klikkmániánál dolgozunk,
mint vezető SEM tanácsadó.