2009.05.26. 17:00 VargaZ

Új AdWords felület magyarul plusz billentyűkódok

Tudtommal egy ideig nem volt elérhető magyar nyelven az új felület, de tegnap vettem észre, hogy már magyarul is használható. Szívesen beszúrtam volna ide most egy képet is erről, de élvezhetetlen lett volna a minősége. Mindenesetre a magyarra fordításokon most is lehet sok helyen mosolyogni, de biztos a Google translate a hibás...:)

Az új felületről annyit, hogy sokan egyből ellene voltak, amikor megjelent, de én nagyon sok funkcióját hasznosnak tartom, igaz ehhez kell egy 24"-es monitor is, mert 20-as alatt tényleg használhatatlan. Amúgy a fejlesztések egyértelműen abba az irányba mennek, hogy az online felületet is ugyanúgy lehessen használni, mint az Editort. (idővel)

Az egyik jól használható funkciója a billenytűkódok:


Általános navigáció:

  •  g, majd o: Ugrás a Minden online kampány oldalhoz
  • g, majd c: Ugrás a Kampányok laphoz
  • g, majd r: Ugrás a Hirdetéscsoportok laphoz
  • g, majd k: Ugrás a Kulcsszavak laphoz
  • g, majd n: Ugrás a Hálózatok laphoz
  • g, majd a: Ugrás a Hirdetések laphoz
  • g, majd s: Ugrás a Beállítások laphoz


Navigálás és műveletek a táblázatokban:

  • j/k: Következő/előző sor az elsődleges adatok táblázatában
  • x: Aktuális sor kijelölése (több sor esetén shift+x)
  • p: Kijelölt sorok szüneteltetése
  • n: Kijelölt sorok engedélyezése
  • d: Kijelölt sorok törlése
  • l: Letöltés


Hirdetéscsoportok és kulcsszavak szerkesztése:

  • e: Kijelölt sorok szerkesztése
  • ctrl+nyilak: Mozgás a szerkeszthető mezők között
  • ctrl+s: Változtatások mentése
  • esc: Kilépés a szerkesztési módból

Rólunk

A blogot ketten készítjük, jelenleg a Klikkmániánál dolgozunk,
mint vezető SEM tanácsadó.