2009.01.25. 22:13 Deli Norbert - HD

Szemezgetés a hét SEM híreiből

Következzen egy rövid összefoglaló az elmúlt napok híreibõl azoknak, akiknek (hozzám
hasonlóan) nem volt a héten ideje híreket olvasni.

1., Szerintem a hét legfontosabb híre mindenképpen a magyar Google Adwords blog elindulása volt. Ezt a Google dublini irodájában dolgozó magyarok írják. Az eddigi bejegyzések alapján (sajnos) ez az angol verzió magyar megfelelõjének tûnik.

Én azért vágynék olyan bejegyzésekre is, amiben konkrét újítás Magyarországra való bevezetését jelentik be. Mert jelenleg csak a saját tapasztalatból (vagy egy szakmai bloggertől) tudjuk meg, hogy "jé ezt már a hazai fiókokban is lehet".

 Egyébként az anyacégrõl elég ellentétes információk jelentek meg. Egyrészt, hogy nõtt a
 bevétel a Q4 üzleti negyedévben. Másrészt, hogy 2 év után elvesztette a legjobb munkahely címet az amerikai anyacég.

Illetve, hogy leállítja a Print Ads hirdetési rendszerét, ami 2007-ben indult.

2., Nekem rendkívül tetszett a PINGDOM Internet 2008 in numbers cikke.

    Ebbõl kiderül, hogy már több mint 1,4milliárd internetezõ van a világon.

    Ázsia adja ezen érték közel 40%-át, Európa pedig 26%-át (egy másik cikkbõl az is kiderült hogy Mo.-on 4,2 millió internetezõ van).
    Valamint, hogy közel 190 millió weboldal volt decemberben. És hogy 133 millió blog
oldal.  Ami engem jobban meglepett, hogy csak tavaly 31 millió új weboldal jött létre.

3., Szemezgetõ

  •     Érdekes cikk még az amerikai álláskeresési oldalak forgalomnövekedésérõl szóló is.
  •     Egy nagyon jól használható SEO eszköz is napvilágot látott

        
4., Néhány órával ezelõtt, pedig egy autópálya építés miatt leállt az ország egyik felén az
     internet szolgáltatás.
    Erről egy pár éves sztori jutott eszembe, amikor Debrecen nagy részén azért nem    volt fél napig áram, mert egy trafóházat szerelõ "szakember" nekidöntötte a létráját a gépeknek.

Végezetül álljon itt egy érdekes SEO dilemma, ami foglalkoztat minket.

Hogyan lehet egy teljesen új honlapverziót átültetni, hogy a régi SEO értéke megmaradjanak? (És most nem egy 15 oldalas weboldalról beszélünk.) Vagyis minimalizálni a pozícióromlásból eredő seo forgalomveszteséget.
     

Rólunk

A blogot ketten készítjük, jelenleg a Klikkmániánál dolgozunk,
mint vezető SEM tanácsadó.