2009.01.17. 08:35 VargaZ

OMD - beszállnak a nagyok?

Mint, ahogy Norbi is beszámolt róla, az OMD megszerezte a Google AdWords céges minősítést, mellyel ők a hatodikak.
Röviden arról minek is kell megfelelnie a minősítéshez:
- rendelkezik legalább kettő olyan munkatárssal, akik letették a Google AdWords vizsgát
- a 90 napos összköltése legalább 100 000 USD

Már korábban is prognosztizálható volt, hogy a válsághangulat miatt egyre többen fordulnak majd a költséghatékonyabb hirdetési formák felé. Azaz borítékolható, hogy a keresőhirdetésekkel foglalkozók kevésbé fognak panaszkodni, mint más szektorok képviselői.
Nem is panaszkodom, és Te?
Persze ehhez nem kellett nagy agytorna, hogy kitaláljuk az árérzékeny KKV-k milyen hirdetési formákat fognak előnyben részesíteni. Inkább érdékesebb és nyitottabb kérdés, hogy a nagy hirdetők vajon racionalizálják-e a hirdetési költéseiket?

Mivel az OMD nem tartozik a tipikusan KKV-ket kezelő ügynökségek közé:), ezért a hirtelen jött minősítése miatt talán feltételezhetjük, hogy a nagyok is beszálltak a "licit csatába".
Csatlakozom Norbi kíváncsisága mellé:

Kíváncsi vagyok a 2009-es évben lesz-e 7. (vagy 8.) minősített cég.

 

Rólunk

A blogot ketten készítjük, jelenleg a Klikkmániánál dolgozunk,
mint vezető SEM tanácsadó.