2008.12.18. 17:37 VargaZ

AdWords Editor 7.0 változások

Elérkezett az általunk igen kedvelt AdWords Editor 7.0-ás változata, melyben érdemes kiemelni néhány újítást.

  • First page bids estimates: egy ideje már az AdWords nem használja a Minimum CPC fogalmát, hanem bevezette az USA-ban már használatos First page bid-et, mely megmutatja, hogy mi az a minimális licit, mellyel a találati lista első oldalán szerepelhet a szponzorált linkünk. Na, ezt sikerült végre az Editorba is láthatóvá tennie a csapatnak.
  • Quality score: szintén pár hónapos újítás, hogy a QS értékeket már számmal jelölik, ami már Editoros nézetben is elérhető.
  • KeyWord opportunities locale: a kulcsszó javasló eszköz már az Editor korábbi verziójában is elérhető volt, most viszont már nyelvhez és helyhez kötötten tud javaslataokat tenni a lehetséges kulcsszavakra.
  • KeyWord opportunities: már abszolút számokat láthatunk az előző havi becsült forgalomhoz.
  • Kampány célzás "adatok" nézetben:): már külön oszlopokban is megnézhetjük, hogy milyen kampány beállításokat alkalmazunk célzás szempontjából.

A QS és a First page bid értékekre már használhatunk speciális szűrőket (advanced search) is, például: gyorsan megtalálhatjuk azokat a szavakat, ahol a maximum CPC alacsonyabb vagy egyenlő, mint 30 Ft ÉS a First page bid= 30 Ft.

A fenti összefoglalás megtalálható hivatalos formában is itt.

Rólunk

A blogot ketten készítjük, jelenleg a Klikkmániánál dolgozunk,
mint vezető SEM tanácsadó.