2008.12.03. 14:08 VargaZ

Etarget konverziómérés

Ma vettem észre, hogy az Etarget fiókon belül a Beállítások menüpont alatt megjelent a Konverziómérés gomb.
Most legyek rosszindulatú? (lehetett volna korábban is)

 

 

 

 

 

 

 

 

A konverziókövetés beállítása szinte egy az egyben megegyezik a Google AdWords konverziókövetőjével.

  1. Kiválasztjuk a cél URL-t, ahol megtörténik a konverzió.
  2. Kódot generálunk.
  3. A kódot elhelyezzük a céloldal forrásába a közvetlenül a </body> tag elé.

Mivel a Google Analytics-el már időtlen idők óta megadhatunk célokat a mérésre, ezért eddig is tudhattuk, hogy az Etargetből érkező látogatók elérik-e a meghatározott célt. Ehhez persze megfelelően címkézni is kellett az Etarget hirdetéseink landoló URL-jét.

A kérdés csak az, hogy mennyire kifinomultan fogják visszaadni az adatokat, például láthatjuk-e azt, hogy konkrétan melyik oldalról érkező látogató konvertált. (ezt is ki lehetett nyerni eddig az Analyticsből)

Rólunk

A blogot ketten készítjük, jelenleg a Klikkmániánál dolgozunk,
mint vezető SEM tanácsadó.